2010. április 3., szombat

Főszerepben az idomok

Az előző spot írásakor már én is kezdtem azt hinni, hogy a teltebb nőknek nincs esélye a divatvilágban, mire rákattintottam a francia Elle oldalára és rátaláltam David Oldham fotósorozatára. Talán közhelyesnek tűnik újra elővenni ezt a témát, de az tény, hogy nem rohangálna annyi önbizalom hiányos, csak feketébe öltözködő nő az utcákon ha a címlapokról nem kizárólag zörgő csontú modellek "mosolyognának". Persze én sem támogatom azt, hogy legyenek a nők csak nyugodtan túlsúlyosak, de a divatvilág évek óta átesett a ló túloldalára és nem hajlandó visszamászni, ezzel azt sugallva, hogy a teltebb alkatú nőknek nincs esélye trendinek és stílusosnak lenni.
Íme egy nagyszerű kezdeményezés!


Az Elle magazin már sokszor bizonyított abban, hogy kiáll a nőkért és most csatlakozott hozzá a Vmagazine is Solve Sundsbo fotósorozatával:


Ez pedig az én kedvencem:)

Ezek a képek élő hús-vér nőket mutatnak be akik üdén, élvezettel pózolnak és példái annak, hogy a teltkarcsú nőknek sem kell lemondaniuk a divatról vagy a trendi megjelenésről.
Ebben a témában érdemes ráklikkelni a http://saksinthecity.blogspot.com/ blogra, amiből szerintem mindenki inspirálódhat és nem utolsó sorban nagyon vidám cikkeket olvasgathat:) Hajrá csajok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése